Biežāk uzdotie jautājumi

Biežāk uzdotie jautājumi

BUJ

Šī BUJ sadaļa sniedz atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par AEG ierīcēm. Lūdzu, izmantojiet problēmu novēršanas sadaļu, ja jums radusies problēma ar kādu no ierīcēm. Paplašiniet savas ierīces iespējas, iepazīstoties ar aksesuāru klāstu mūsu internetveikalā.

Veļas mazgājamās mašīnas

1. Vai es varu uzstādīt savu veļas mazgājamo mašīnu, izmantojot karstā ūdens pieslēgumu?

Mēs neiesakām veikt uzstādīšanu, izmantojot karstā ūdens savienojumu. Tehniski ieplūdes vārsti var apstrādāt ūdeni, kura temperatūra ir līdz 65 grādiem pēc Celsija, tomēr mazgāšanas programmas karstu ūdeni neizmanto pastāvīgi. Pastāvīgs karstais ūdens var negatīvi ietekmēt mazgāšanas rezultātu. Turklāt mūsu veļas mazgājamās mašīnas ar priekšējo un augšējo iekraušanu ir īpaši izstrādātas uzstādīšanai, izmantojot aukstā ūdens savienojumu.

2. Kādēļ es nevaru vietnē atrast savu veļas mazgājamo mašīnu?

Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.

3. Manas veļas mazgājamās mašīnas displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē?
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.

4. Ko nozīmē simboli uz manas veļas mazgājamās mašīnas?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.

5. Kāpēc manai veļas mazgājamajai mašīnai ir nepatīkama smaka?
Tam var būt dažādi cēloņi, piemēram – smaka atgādina pelējumu vai degumu? Uzziniet vairāk par iespējamiem cēloņiem un to, kā šo problēmu risināt, ielūkojoties mūsu problēmu novēršanas rīkā.

6. Mana veļas mazgājamā mašīna nedarbojas. Ar ko man  jāsazinās par tās remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.

7. Kur es varu atrast savas veļas mazgājamās mašīnas rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.

Lasīt vairāk

Žāvētāji

1. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu veļas žāvētāju? 
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.

2. Mana veļas žāvētāja displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē? 
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.

3. Ko nozīmē simboli uz mana veļas žāvētāja?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.

4. Mans veļas žāvētājs nedarbojas. Ar ko man  jāsazinās par tā remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.

5. Kur es varu atrast sava veļas žāvētāja rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.

Lasīt vairāk

Cepeškrāsnis

1. Kā tīrīt cepeškrāsni?

Alumīniju varat tīrīt ar parastu ziepju un ūdens šķīdumu. Nerūsējošo tēraudu varat tīrīt ar mūsu speciālo tīrīšanas līdzekli, kas ir pieejams mūsu internetveikalā.

2. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu cepeškrāsni?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.

3. Manas cepeškrāsns displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē? 
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.

4. Ko nozīmē simboli uz manas cepeškrāsns?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.

5. Mana cepeškrāsns nedarbojas. Ar ko man  jāsazinās par tās remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.

6. Kur es varu atrast savas cepeškrāsns rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.

 

Tvaiks

1. Vai es varu izmantot tvaiku jau iecienītajām receptēm? Kā man rīkoties?

Protams! Turklāt tvaika izmantošana, iespējams, uzlabos rezultātus daudzās jūsu iemīļotajās receptēs. Mūsu lietotnē atrodiet “Tvaika pārveidotājs” sadaļu kategorijā “Pavārmākslas palīgi”, lai receptes pielāgotu tvaika režīmam.

 

Iepriekšēja uzsildīšana

2. Vai man ir jāuzsilda cepeškrāsns vai jāgaida, kamēr tā uzkarsusi, lai no lietotnes uz cepeškrāsni sūtītu receptes?

Visas mūsu receptes paredzētas gatavošanas uzsākšanai aukstā cepeškrāsnī, tāpēc nav vajadzīga iepriekšēja sildīšana. Mēs arī iesakām ievietot ēdienu cepeškrāsnī pirms receptes nosūtīšanas.

 

Kamera

3. Kad es izmantoju kameru, attēlā ir redzami atspīdumi. Kā es varu uzlabot attēla kvalitāti?

"Dažreiz, ja virtuve ir ļoti gaiša un / vai tās grīda ir spīdīga, cepeškrāsns durvīs var rasties atspīdums, kas ietekmē attēla kvalitāti. Mēs iesakām samazināt apgaismojumu cepeškrāsns priekšā (ja tas iespējams) vai izmantot atspīduma novērsēju, kas atrodams cepeškrāsns iepakojumā."

 

4. Kameras skatā es neko neredzu vai arī attēls ir izplūdis / izkropļots. Kā es varu uzlabot attēla kvalitāti?

"Mēs jums iesakām pārbaudīt šādus aspektus:"

– Pārbaudiet un notīriet kameras lēcu (un cepeškrāsns durvis)

– Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažas programmas darbojas ar izslēgtu cepeškrāsns apgaismojumu, savukārt tvaicēšana rada daudz tvaika, kas ietekmēs kameras redzamību

– Aizveriet un atkārtoti atveriet kameras skatu

– Restartējiet lietotni

Lasīt vairāk

Plīts virsmas

1. Kā elektrisko, keramikas vai indukcijas plīts virsmu pievienot elektrotīklam?
Plīts virsmas pievienošana jāveic kvalificētam elektriķim 2 x 230 V (divās fāzēs).

2. Kur ir gāzes šļūtenes savienojums manai plīts virsmai?
Gāzes šļūtenes savienojums atrodas plīts virsmas aizmugurē labajā pusē.

3. Kā tīrīt plīts virsmu?
Mēs iesakām izmantot mūsu keramikas tīrīšanas līdzekļus, kas ir pieejami mūsu internetveikalā. Vispirms izmantojiet plīts skrāpi un pēc tam – keramikas plīts tīrītāju.

4. Kā man tīrīt  „SaphirMatt®“ vai „SaphirMatt SE®“ virsmas?

  • Pagaidiet, līdz plīts virsma atdziest, pēc tam vienkārši notīriet to ar mitru, mīkstu drāniņu. Varat izmantot standarta neabrazīvu tīrīšanas līdzekli.
  • Noturīgu netīrumu tīrīšanai uz „SaphirMatt“ virsmas neizmantojiet standarta krēmveida tīrīšanas līdzekli, kas piemērots gludai stikla keramikai. Tā nebūs pietiekami tīra. Tā vietā izmantojiet viegli abrazīvu krēmveida tīrīšanas līdzekli (piemēram, Cif®, Viss®, Jif®, Vim®). Ievērojiet tīrīšanas līdzekļa ražotāja norādījumus. Uzklājiet līdzekli un atstājiet to uz virsmas vismaz 5 minūtes, pēc tam viegli noslaukiet virsmu ar neskrāpējošu tīrīšanas sūkli ar zilas krāsas pamatni.
    Stipri abrazīvie sūkļi, piemēram, dzeltenzaļi vai dzeltenmelni sūkļi, NAV piemēroti un var sabojāt virsmu!
    Noslaukiet virsmu ar mitru, mīkstu drānu. Atkārtojiet to tik reižu, cik nepieciešams, lai atbrīvotos no visiem netīrumiem.
  • Kad esat pabeidzis tīrīšanu, noslaukiet plīts virsmu ar mikrošķiedras drāniņu, lai tā saglabātu lielisku izskatu.

5. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu plīts virsmu? 
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.

6. Manas plīts virsmas displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē?
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.

7. Ko nozīmē simboli uz manas plīts virsmas?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.

8. Mana plīts virsma nedarbojas. Ar ko man  jāsazinās par tās remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.

9. Kur es varu atrast savas plīts virsmas rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.

Lasīt vairāk

Ledusskapji un saldētavas

1. Mans ledusskapis / saldētava smako, kā novērst nepatīkamo aromātu?
Electrolux pārdod īpašus smaku absorbētājus, kas paredzēti jūsu ledusskapim / saldētavai. Apskatiet mūsu internetveikalu, lai iegūtu vairāk informācijas par smaku absorbētājiem. Tos varat iegādāties tiešsaistē arī šeit.

2. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu ledusskapi / saldētavu?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.

3. Mana ledusskapja / saldētavas displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē?
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.

4. Ko nozīmē simboli uz mana ledusskapja / saldētavas?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.

5. Mans ledusskapis / saldētava nedarbojas. Ar ko man  jāsazinās par tās remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.

6. Kur es varu atrast sava ledusskapja / saldētavas rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.

Lasīt vairāk

Tvaika nosūcēji

1. Kā tīrīt tvaika nosūcēja filtrus?
Filtrus var mazgāt trauku mazgājamajā mašīnā vai ar rokām – pirms to ievietošanas atpakaļ tvaika nosūcējā, filtrus kārtīgi izskalojiet un nosusiniet. Ņemiet vērā, ka filtri var kļūt balti, ja tos mazgājat trauku mazgājamajā mašīnā.

2. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu tvaika nosūcēju?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.

3. Mans tvaiku nosūcējs nedarbojas. Ar ko man  jāsazinās par tā remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.

4. Kur es varu atrast sava tvaika nosūcēja rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.

Lasīt vairāk