Pieejamības informācija
Electrolux ir apņēmies nodrošināt savu tīmekļa vietņu un mobilo lietojumprogrammu pieejamību saskaņā ar Eiropas Pieejamības likumu, kas ieviests valsts tiesību aktos un izklāstīts Eiropas standartā EN 301 549 un starptautiskajā vadlīnijā WCAG 2.2 Level AA.
Šajā informācijā mēs arī aprakstām, kā mums ziņot par problēmām, lai mēs varētu tās atrisināt, kā arī to, kā sazināties ar mūsu patērētāju atbalsta dienestu, lai saņemtu palīdzību saistībā ar pieejamības funkciju, piemēram, palīdzību, lai iegādātos produktu vai rezervētu pakalpojumu.
Tehniskā informācija par tīmekļa vietņu un mobilo lietotņu pieejamību
Mēs atbalstām visu galveno pārlūkprogrammu jaunākās versijas (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari, visas pārējās uz „ Chromium“ bāzētās pārlūkprogrammas) un pielāgojamies ekrāna izmēriem (galddatoriem, mobilajām ierīcēm un planšetdatoriem).
Mēs veicām iekšēju testēšanu ar ekrāna lasītājiem, kā arī tastatūras navigāciju un balss vadību. Mēs atbalstām jaunākās versijas Android un iOS platformās, kā arī veicām lietotāju testēšanu.
Kā ziņot par problēmu
Tehniskie pieejamības risinājumi ir dažādi, un Electrolux ir ieinteresēts uzzināt no saviem patērētājiem, kā mēs varam uzlabot savu e-komercijas un lietotņu pieredzi.
Lūdzu, informējiet mūs, ja, apmeklējot jebkuru mūsu digitālo vietni, sistēmu un pakalpojumu jomu, saskaraties ar jebkādiem pieejamības šķēršļiem, kas atbilst pieejamības prasībām, nosūtot e-pasta vēstuli uz adresi accessibility@electrolux.com ( uz šo e-pasta vēstuli nedrīkst atbildēt, lai uzdotu jautājumus, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas centru).
Mums palīdzētu, ja jūs varētu sniegt sekojošo:
1. Aprakstu par to, kāds bija paredzētais uzdevums un kāda ir problēma.
2. Pārlūkprogramma vai vietējā mobilā lietojumprogramma un kurā valstī jūs atrodaties.
3. Saite vai ekrānuzņēmums uz lapu, kurā radās problēma.
Lai sazinātos ar patērētāju atbalsta dienestu un saņemtu palīdzību, mēs esam pieejami, izmantojot mūsu tērzēšanas un atbalsta tālruņa funkciju mūsu tīmekļa vietnēs un lietotnēs.
Atbilstības statuss
Mēs pastāvīgi testējam un uzraugām attiecīgos pakalpojumus, kas tiek piedāvāti mūsu tīmekļa vietnēs un mobilajās lietotnēs, tostarp, ja nepieciešams, iesaistot ārējus trešo pušu pieejamības konsultantus, izmantojot gan manuālo, gan automatizēto testēšanu. Tīmekļa vietnē ir saturs, kas paredzēts gan patērētājiem, gan citām ieinteresētajām personām, piemēram, profesionāliem tehniķiem. E-komercijas saturs, kas nav paredzēts patērētājiem, neietilpst pieejamības prasību darbības jomā.
Pieejamības informācijas datums: 2025. gada 25. jūnijs.